I. Berilāh tāndā silāng pādā jāwābān yāng benār!
1. Māsyārākāt kotā dān desā sāling membutuhkān dān sāling
bergāntungān, mākā sehārusnyā sāling ....
ā. hidup rukun
b. tidāk peduli
c. egois
d. bersāing
2. Bercocok tānām merupākān sālāh sātu bentuk interāksi āntārā
māsyārākāt dengān ālām yāng bertujuān untuk menghāsilkān ....
ā. bāhān sāndāng
b. bāhān pāngān
c. bāhān industri
d. bāhān bāngunān
3. Hāl berikut yāng merupākān ciri mānusiā sebāgāi mākhluk
individu ādālāh . . . .
ā. menjālin hubungān
dengān lingkungān sekitār
b. memiliki kepribādiān
yāng berbedā-bedā
c. kehārusān untuk
memenuhi kebutuhān hidup
d. keinginān untuk
bersosiālisāsi dān bermāsyārākāt
4. Berikut ini yāng bukān merupākān tujuān mānusiā bersosiālisāsi
dengān lingkungān ādālāh . .
. .
ā. māmpu hidup sendiri
b. mendāpātkān mākānān
c. māmpu hidup sendiri
d. mempertāhānkān hidup
5. Contoh dāri
kebutuhān rohāni ādālāh . . .
ā. mākānān c. ibādāh
b. olāhrāgā d. minumān
6. Keperluān tersier (tāmbāhān/mewāh) ādālāh keperluān yāng .
. . .
ā. tidāk hārus dipenuhi semuānyā c. segerā untuk dipenuhi
b. wājib dipenuhi d. jāngān
sāmpāi tidāk terpenuhi
7. Tidāk semuā interāksi mānusiā dengān ālām berdāmpāk bāik
bāgi ālām.
Perilāku māyārākāt yāng sukā membuāng sāmpāh sembārāngān misālnyā
dāpāt…
ā dāpāt merusāk lingkungān
ālām di sekitārnyā
b. membuāng sāmpāh di sungāi
c. merusāk mānusiā
d. membuāng sāmpāh di lāut
8. Interāksi mānusiā dengān lingkungān yāng kurāng bāik, jugā
dāpāt menyebābkān
beberāpā benccānā yāng merugikān mānusiā diāntārānyā, kecuāli
ā. terjādi bānjir sāmpāh
b. kegiātān mānusiā
c. bencānā tānāh longsor
d. kebākārān hutān
9. Contoh bentuk interāksi āntārā petāni hārus menyesuāikān
wāktu tānām dengān....
ā. musim penghujān
b. musim kemārāu
c. musim pāncārobā
d. musim tānām
10.Mānusiā merupākān mākhluk individu dān mākhluk sosiāl , ārti
kātā yāng bercetākmiring ādālāh.........
ā. mākhluk sosiāl. c. Mākhluk sosiāl māsyārākāt
b. Mākhluk bersosiāl d. Mākhluk tunggāl
11.Āpā yāng dimāksud mānusiā sebāgāi mākhluk sosiāl..............
ā. mākhluk sosiāl. c. Mākhluk yāng membutuhkān orāng
lāin
b. Mākhluk bersosiāl d. Mākhluk tunggāl
12.Menurut kodrātnyā mānusiā ādālāh.............
ā. mākhluk sosiāl. c. Mākhluk yāng membutuhkān orāng
lāin
b. Mākhluk bersosiāl d. Mākhluk tunggāl
13. Kemājuān IPTEK ākān mempengāruhi perubāhān.......
ā. mānusiā dālām penghāsilānnyā c. mānusiā dālām kārākternyā
b. mānusiā dālām kerugiānnyā d. āktivitās mānusiā dālām
kehidupānnyā
14.Yāng termāsuk
contoh perubāhān kehidupān mānusiā dālām bidāng pendidikāndeāngān Kemājuān
IPTEK ādālāh.........
ā. Sistem pembelājārān tidāk hārus melālui tātāp mukā .
b. Sistem pembelājārān tidāk sengājā
c. Sistem pembelājārān di ruāngān
d. Sistem pembelājārān setārā
15.Perhātikān ālāt
music trādisionāl disāmping ini,
Āpā nāmā ālāt music trādisionāl ini……
ā. Kendāng dān Āngklung
b. Āngklung dān gāmelān
c. Āngklung dān Kecāpi
d. Gāmelān dān Kecāpi
A |
B |
16.Perhātikān gāmbār,
berāsāl dāri suku mānākāh tāriānpādā gāmbār Ā dān B?
ā. Betāwi dān Sundā
b. Betāwi dān Bāli
c. Bāli dān Betāwi
d. Mināng dān Dāyāk
17. Indonesiā memiliki bānyāk pulāu, mākā Indonesiā disebut
Negārā … .
ā. Māritime
b. Kepuālāuān
c. Āgrāris
d. Industri
18. Desā yāng māsih memegāng budāyā dān beringinān tetāp
melestārikān budāyā nenek moyāng disebut … .
ā. Desā ādāt
b. Desā trādisionāl
c. Desā modern
d. Desā māju
19. Desā ādāt osing berādā di … .
ā. Jember
b. Bānyuwāngi
c. Bānjārnegārā
d. Bāli
20. Berikut ini yāng bukān merupākān peninggālān sejārāh
berupā keseniān pādā māsā
kerājāān Islām di Indonesiā ādālāh . . .
ā. sekāten
b. pertunjukān wāyāng
c. suluk dān tembāng
d. ngāben
21. Māsjid Āgung Demāk ini didirikān oleh . . .
ā. Rāden Pātāh b. Sunān Kudus
c. Sunān Kālijāgā
d. Sunān Giri
22. Puncāk kejāyāān kerājāān Āceh terjādi pādā māsā pemerintāhān
. .
.
ā. Sultā Āgung b. Sultān Hāmengkubuwono
c. Sultān Iskāndār Mudā d. Sultān Āgeng Tirtāyāsā
23. Kerājāān Islām tertuā di Indonesiā ādālāh . . .
ā. Sāmudrā Pāsāi
b. Demāk c. Gowā Tālo d. Bānten
24. Kerājāān kembār Gowā dān Tāllo terbentuk pādā māsā
pemerintāhān . . .
ā. Kārāeng Tumāpārissi Klonā b. Kārāeng Mātoyā
c. Sutān Ābidin d. Sutān Ālāhudin
25. Māsjid Āgung Demāk terletāk di desā . . .
ā. Kāumān b. Māgetān c. Demek d. Ngārsopuro
26. Rājā pertāmā Kesultānān Demāk yāng termāsuk Wālisongo ādālāh
. .
.
ā. Rāden Pātāh b.
Rāden Wijāyā c. Sultān Hāsānnudin d.
Sunān Muriā
27. Kerājāān Demāk di bāwāh pemerintāhān ..
ā.kerājāān mājāpāhit
b.Kerājāān Gowā
c. kerājāān indonesiā
d. kerājāān kutāi
28.Sunān Kālijāgā diperkirākān lāhir pādā tāhun ...
ā.1449
b. 1450
c. 1451
d. 1452
29. Putrā dāri Ādipāti
Tubān yāng bernāmā Tumenggung Wilātikā ādālāh..
ā. Sunān bonāng
b. sunān gunung jāti
c. sunān āmpel
d sunān kāli jāgā
30. Sultān Āgung Hānyokrokusumo diperkirākān lāhir pādā tāhun
...
ā.1591
b. 1592
c. 1593
d. 1594
II. Jāwāblāh soāl di bāwāh ini dengān singkāt dān jelās!
1. Ārti kātā konsumen ādālāh … .
2. Tempāt bertemunyā pedāgāng dān pembeli di … .
3. Kebutuhān primer seorāng petāni ādālāh … .
4. Cārā memenuhi kebutuhān seorāng nelāyān ādālāh dengān cārā
mencāri … .
6. Gunung semeru berādā
di pulāu … .
7. Sebutkān beberāpā
kerjāān islām yāng ādā di luār pulāu Jāwā?
8. Sembilān ulāmā yāng
berjāsā menyebārkān āgāmā Islām di Pulāu Jāwā dikenāl dengān sebutān……
9. Kerājāān Islām
pertāmā di Indonesiā ādālāh……
10. Āpā nāmā kesultānān pertāmā yāng merupākān kerājāān islām
pertāmā di Jāwā Bārāt?
11. Desā ādāt Kāmpung nāgā berādā di dāerāh … .
12. Sebutkān 3 contoh peninggālān kerājāān Islām !
13. Kebutuhān mānusiā yāng pāling mendāsār disebut kebutuhān
… .
14. Siāpākāh nāmā sultān, dān letāk kerājāān Sāmuderāi Pāsāi?
15. Sebutkān beberāpā kerjāān islām yāng ādā di pulāu Jāwā?
III. urāiān
1. Sebutkān
jenis-jenis kebutuhān mānusiā dān berilāh contohnyā !
2. Jelāskān 2 perbedāān
āntārā āktivitās māsyārākāt kotā dān desā!
3. Āpā yāng dimāksud dengān kebutuhān ekonomi?
4.Mānusiā ādālāh māhluk
indivudu dān māhluk sosiāl. Jelāskān!ips
5. Sebutkān 3 jenis kebutuhān!
6. Sebutkān tigā cārā melestārikān kekāyāān ālām!
7. Sebutkān 2 māsālāh sosiāl yāng ādā disekitārmu!
8.Āpā yāng dimāksud dengān kebutuhān primer? Berikān
contohnyā!
9. Nilāi-nilāi āpā sājā yāng dāpāt diāmbil dāri kisāh Rāden
Pātāh dān Kerājāān Demāk?
10. Jelāskān sālāh sātu contoh interāksi āntārā lingkungān yāng
terdiri ātās lingkungān bendā hidup dān
bendā māti! I
Semogā ādik dān pārā pendidik dāpāt memānfāāt kānyā untuk
melātih pārā siswā disekolāh, Untuk postingān selānjunyā yāng terbāru klik
ikuti blok ini dān mohon tinggālkān komentār yāng bermānfāāt, āgār blog ini
menjādi lebih bāik.
Sumber :https://rumahbelajarakbar.blogspot.com
No comments