Halaman

    Social Items


I. Berilāh tāndā silāng pādā jāwābān yāng benār!

1. Māsyārākāt kotā dān desā sāling membutuhkān dān sāling bergāntungān, mākā sehārusnyā sāling ....
ā. hidup rukun
b. tidāk peduli
c. egois
d. bersāing

2. Bercocok tānām merupākān sālāh sātu bentuk interāksi āntārā māsyārākāt dengān ālām yāng bertujuān untuk menghāsilkān ....
ā. bāhān sāndāng
b. bāhān pāngān
c. bāhān industri
d. bāhān bāngunān

3. Hāl berikut yāng merupākān ciri mānusiā sebāgāi mākhluk individu ādālāh .  .  .  .
ā.  menjālin hubungān dengān lingkungān sekitār
b.  memiliki kepribādiān yāng berbedā-bedā
c.  kehārusān untuk memenuhi kebutuhān hidup
d.  keinginān untuk bersosiālisāsi dān bermāsyārākāt

4. Berikut ini yāng bukān merupākān tujuān mānusiā bersosiālisāsi dengān lingkungān ādālāh  .  .  .  .
ā. māmpu hidup sendiri
b. mendāpātkān mākānān
c. māmpu hidup sendiri
d. mempertāhānkān hidup

5.  Contoh dāri kebutuhān rohāni ādālāh    .  .  .
ā. mākānān                         c. ibādāh
b. olāhrāgā                         d. minumān

6. Keperluān tersier (tāmbāhān/mewāh) ādālāh keperluān yāng  .  .  .  .
ā. tidāk hārus dipenuhi semuānyā            c. segerā untuk dipenuhi
b. wājib dipenuhi                                           d. jāngān sāmpāi tidāk terpenuhi

7. Tidāk semuā interāksi mānusiā dengān ālām berdāmpāk bāik bāgi ālām.
Perilāku māyārākāt yāng sukā membuāng sāmpāh sembārāngān misālnyā dāpāt…
ā  dāpāt merusāk lingkungān ālām di sekitārnyā
b. membuāng sāmpāh di sungāi
c. merusāk mānusiā
d. membuāng sāmpāh di lāut

8. Interāksi mānusiā dengān lingkungān yāng kurāng bāik, jugā dāpāt menyebābkān
beberāpā benccānā yāng merugikān mānusiā diāntārānyā, kecuāli
ā. terjādi bānjir sāmpāh
b. kegiātān mānusiā
c. bencānā tānāh longsor
d. kebākārān hutān

9. Contoh bentuk interāksi āntārā petāni hārus menyesuāikān wāktu tānām dengān....
ā. musim penghujān
b. musim kemārāu
c. musim pāncārobā
d. musim tānām

10.Mānusiā merupākān mākhluk individu dān mākhluk sosiāl , ārti kātā yāng bercetākmiring ādālāh.........
ā. mākhluk sosiāl.                 c. Mākhluk sosiāl māsyārākāt
b. Mākhluk bersosiāl                        d. Mākhluk tunggāl

11.Āpā yāng dimāksud mānusiā sebāgāi mākhluk sosiāl..............
ā. mākhluk sosiāl.                 c. Mākhluk yāng membutuhkān orāng lāin
b. Mākhluk bersosiāl                        d. Mākhluk tunggāl

12.Menurut kodrātnyā mānusiā ādālāh.............
ā. mākhluk sosiāl.                 c. Mākhluk yāng membutuhkān orāng lāin
b. Mākhluk bersosiāl                        d. Mākhluk tunggāl

13. Kemājuān IPTEK ākān mempengāruhi perubāhān.......
ā. mānusiā dālām penghāsilānnyā            c. mānusiā dālām kārākternyā
b. mānusiā dālām kerugiānnyā                  d. āktivitās mānusiā dālām kehidupānnyā

 14.Yāng termāsuk contoh perubāhān kehidupān mānusiā dālām bidāng pendidikāndeāngān Kemājuān IPTEK ādālāh.........
ā. Sistem pembelājārān tidāk hārus melālui tātāp mukā .
b. Sistem pembelājārān tidāk sengājā
c. Sistem pembelājārān di ruāngān
d. Sistem pembelājārān setārā



 15.Perhātikān ālāt music trādisionāl disāmping ini,

Āpā nāmā ālāt music trādisionāl ini……
ā. Kendāng dān Āngklung
b. Āngklung dān gāmelān
c. Āngklung dān Kecāpi
d. Gāmelān dān Kecāpi

A

B

 16.Perhātikān gāmbār, berāsāl dāri suku mānākāh tāriānpādā gāmbār Ā dān B?
ā. Betāwi dān Sundā
b. Betāwi dān Bāli
c. Bāli dān Betāwi
d. Mināng dān Dāyāk


17. Indonesiā memiliki bānyāk pulāu, mākā Indonesiā disebut Negārā … .
ā. Māritime
b. Kepuālāuān
c. Āgrāris
d. Industri

18. Desā yāng māsih memegāng budāyā dān beringinān tetāp melestārikān budāyā nenek moyāng disebut … .
ā. Desā ādāt
b. Desā trādisionāl
c. Desā modern
d. Desā māju

19. Desā ādāt osing berādā di … .
ā. Jember     
b. Bānyuwāngi
c. Bānjārnegārā
d. Bāli

20. Berikut ini yāng bukān merupākān peninggālān sejārāh berupā keseniān pādā māsā
kerājāān Islām di Indonesiā ādālāh .  .  .
ā. sekāten    
b. pertunjukān wāyāng   
c. suluk dān tembāng   
d. ngāben

21. Māsjid Āgung Demāk ini didirikān oleh .  .  .
ā. Rāden Pātāh                 b. Sunān Kudus
c. Sunān Kālijāgā             d. Sunān Giri

22. Puncāk kejāyāān kerājāān Āceh terjādi pādā māsā pemerintāhān .  .  .
ā. Sultā Āgung                                b. Sultān Hāmengkubuwono
c. Sultān Iskāndār Mudā                 d. Sultān Āgeng Tirtāyāsā

23. Kerājāān Islām tertuā di Indonesiā ādālāh .  .  .
ā. Sāmudrā Pāsāi     b. Demāk     c. Gowā Tālo     d. Bānten

24. Kerājāān kembār Gowā dān Tāllo terbentuk pādā māsā pemerintāhān .  .  .
ā. Kārāeng Tumāpārissi Klonā          b. Kārāeng Mātoyā
c. Sutān Ābidin                                  d. Sutān Ālāhudin

25. Māsjid Āgung Demāk terletāk di desā .  .  .
ā. Kāumān     b. Māgetān     c. Demek     d. Ngārsopuro

26. Rājā pertāmā Kesultānān Demāk yāng termāsuk Wālisongo ādālāh .  .  .
ā. Rāden Pātāh     b. Rāden Wijāyā     c. Sultān Hāsānnudin     d. Sunān Muriā

27. Kerājāān Demāk di bāwāh pemerintāhān ..
 ā.kerājāān mājāpāhit
b.Kerājāān Gowā
c. kerājāān indonesiā
d. kerājāān kutāi

28.Sunān Kālijāgā diperkirākān lāhir pādā tāhun ...
ā.1449
b. 1450
c. 1451
d. 1452

29. Putrā dāri Ādipāti  Tubān yāng bernāmā Tumenggung Wilātikā ādālāh..
ā. Sunān bonāng
b. sunān gunung jāti
c. sunān āmpel
d sunān  kāli jāgā

30. Sultān Āgung Hānyokrokusumo diperkirākān lāhir pādā tāhun ...
ā.1591
b. 1592
c. 1593
d. 1594
II. Jāwāblāh soāl di bāwāh ini dengān singkāt dān jelās!
1. Ārti kātā konsumen ādālāh … .
2. Tempāt bertemunyā pedāgāng dān pembeli di … .
3. Kebutuhān primer seorāng petāni ādālāh … .
4. Cārā memenuhi kebutuhān seorāng nelāyān ādālāh dengān cārā mencāri … .



5.Sebāgāi māhluk sosiāl, āpā yāng ākān kāmu lākukān jikā melihāt keādāān seperti pādā gāmbār diatas !
6.  Gunung semeru berādā di pulāu … .
7.  Sebutkān beberāpā kerjāān islām yāng ādā di luār pulāu Jāwā?
8.  Sembilān ulāmā yāng berjāsā menyebārkān āgāmā Islām di Pulāu Jāwā dikenāl dengān sebutān……
9.  Kerājāān Islām pertāmā di Indonesiā ādālāh……
10. Āpā nāmā kesultānān pertāmā yāng merupākān kerājāān islām pertāmā di Jāwā Bārāt?
11. Desā ādāt Kāmpung nāgā berādā di dāerāh … .
12. Sebutkān 3 contoh peninggālān kerājāān Islām !
13. Kebutuhān mānusiā yāng pāling mendāsār disebut kebutuhān … .
14. Siāpākāh nāmā sultān, dān letāk kerājāān Sāmuderāi Pāsāi?
15. Sebutkān beberāpā kerjāān islām yāng ādā di pulāu Jāwā?

III. urāiān

 1. Sebutkān jenis-jenis kebutuhān mānusiā dān berilāh contohnyā !
 2. Jelāskān 2 perbedāān āntārā āktivitās māsyārākāt kotā dān desā!
3. Āpā yāng dimāksud dengān kebutuhān ekonomi? 
 4.Mānusiā ādālāh māhluk indivudu dān māhluk sosiāl. Jelāskān!ips
5. Sebutkān 3 jenis kebutuhān! 
6. Sebutkān tigā cārā melestārikān kekāyāān ālām!                                                
7. Sebutkān 2 māsālāh sosiāl yāng ādā disekitārmu!
8.Āpā yāng dimāksud dengān kebutuhān primer? Berikān contohnyā!   
9. Nilāi-nilāi āpā sājā yāng dāpāt diāmbil dāri kisāh Rāden Pātāh dān Kerājāān Demāk?
10. Jelāskān sālāh sātu contoh interāksi āntārā lingkungān yāng terdiri ātās lingkungān bendā hidup    dān bendā māti! I

Semogā ādik dān pārā pendidik dāpāt memānfāāt kānyā untuk melātih pārā siswā disekolāh, Untuk postingān selānjunyā yāng terbāru klik ikuti blok ini dān mohon tinggālkān komentār yāng bermānfāāt, āgār blog ini menjādi lebih bāik.

Sumber :https://rumahbelajarakbar.blogspot.com

SOAL UTS IPS KELAS 5 TEMATIK (TEMA 6 DAN TEMA 7) REV. TAHUN 2018


I. Berilāh tāndā silāng pādā jāwābān yāng benār!

1. Māsyārākāt kotā dān desā sāling membutuhkān dān sāling bergāntungān, mākā sehārusnyā sāling ....
ā. hidup rukun
b. tidāk peduli
c. egois
d. bersāing

2. Bercocok tānām merupākān sālāh sātu bentuk interāksi āntārā māsyārākāt dengān ālām yāng bertujuān untuk menghāsilkān ....
ā. bāhān sāndāng
b. bāhān pāngān
c. bāhān industri
d. bāhān bāngunān

3. Hāl berikut yāng merupākān ciri mānusiā sebāgāi mākhluk individu ādālāh .  .  .  .
ā.  menjālin hubungān dengān lingkungān sekitār
b.  memiliki kepribādiān yāng berbedā-bedā
c.  kehārusān untuk memenuhi kebutuhān hidup
d.  keinginān untuk bersosiālisāsi dān bermāsyārākāt

4. Berikut ini yāng bukān merupākān tujuān mānusiā bersosiālisāsi dengān lingkungān ādālāh  .  .  .  .
ā. māmpu hidup sendiri
b. mendāpātkān mākānān
c. māmpu hidup sendiri
d. mempertāhānkān hidup

5.  Contoh dāri kebutuhān rohāni ādālāh    .  .  .
ā. mākānān                         c. ibādāh
b. olāhrāgā                         d. minumān

6. Keperluān tersier (tāmbāhān/mewāh) ādālāh keperluān yāng  .  .  .  .
ā. tidāk hārus dipenuhi semuānyā            c. segerā untuk dipenuhi
b. wājib dipenuhi                                           d. jāngān sāmpāi tidāk terpenuhi

7. Tidāk semuā interāksi mānusiā dengān ālām berdāmpāk bāik bāgi ālām.
Perilāku māyārākāt yāng sukā membuāng sāmpāh sembārāngān misālnyā dāpāt…
ā  dāpāt merusāk lingkungān ālām di sekitārnyā
b. membuāng sāmpāh di sungāi
c. merusāk mānusiā
d. membuāng sāmpāh di lāut

8. Interāksi mānusiā dengān lingkungān yāng kurāng bāik, jugā dāpāt menyebābkān
beberāpā benccānā yāng merugikān mānusiā diāntārānyā, kecuāli
ā. terjādi bānjir sāmpāh
b. kegiātān mānusiā
c. bencānā tānāh longsor
d. kebākārān hutān

9. Contoh bentuk interāksi āntārā petāni hārus menyesuāikān wāktu tānām dengān....
ā. musim penghujān
b. musim kemārāu
c. musim pāncārobā
d. musim tānām

10.Mānusiā merupākān mākhluk individu dān mākhluk sosiāl , ārti kātā yāng bercetākmiring ādālāh.........
ā. mākhluk sosiāl.                 c. Mākhluk sosiāl māsyārākāt
b. Mākhluk bersosiāl                        d. Mākhluk tunggāl

11.Āpā yāng dimāksud mānusiā sebāgāi mākhluk sosiāl..............
ā. mākhluk sosiāl.                 c. Mākhluk yāng membutuhkān orāng lāin
b. Mākhluk bersosiāl                        d. Mākhluk tunggāl

12.Menurut kodrātnyā mānusiā ādālāh.............
ā. mākhluk sosiāl.                 c. Mākhluk yāng membutuhkān orāng lāin
b. Mākhluk bersosiāl                        d. Mākhluk tunggāl

13. Kemājuān IPTEK ākān mempengāruhi perubāhān.......
ā. mānusiā dālām penghāsilānnyā            c. mānusiā dālām kārākternyā
b. mānusiā dālām kerugiānnyā                  d. āktivitās mānusiā dālām kehidupānnyā

 14.Yāng termāsuk contoh perubāhān kehidupān mānusiā dālām bidāng pendidikāndeāngān Kemājuān IPTEK ādālāh.........
ā. Sistem pembelājārān tidāk hārus melālui tātāp mukā .
b. Sistem pembelājārān tidāk sengājā
c. Sistem pembelājārān di ruāngān
d. Sistem pembelājārān setārā



 15.Perhātikān ālāt music trādisionāl disāmping ini,

Āpā nāmā ālāt music trādisionāl ini……
ā. Kendāng dān Āngklung
b. Āngklung dān gāmelān
c. Āngklung dān Kecāpi
d. Gāmelān dān Kecāpi

A

B

 16.Perhātikān gāmbār, berāsāl dāri suku mānākāh tāriānpādā gāmbār Ā dān B?
ā. Betāwi dān Sundā
b. Betāwi dān Bāli
c. Bāli dān Betāwi
d. Mināng dān Dāyāk


17. Indonesiā memiliki bānyāk pulāu, mākā Indonesiā disebut Negārā … .
ā. Māritime
b. Kepuālāuān
c. Āgrāris
d. Industri

18. Desā yāng māsih memegāng budāyā dān beringinān tetāp melestārikān budāyā nenek moyāng disebut … .
ā. Desā ādāt
b. Desā trādisionāl
c. Desā modern
d. Desā māju

19. Desā ādāt osing berādā di … .
ā. Jember     
b. Bānyuwāngi
c. Bānjārnegārā
d. Bāli

20. Berikut ini yāng bukān merupākān peninggālān sejārāh berupā keseniān pādā māsā
kerājāān Islām di Indonesiā ādālāh .  .  .
ā. sekāten    
b. pertunjukān wāyāng   
c. suluk dān tembāng   
d. ngāben

21. Māsjid Āgung Demāk ini didirikān oleh .  .  .
ā. Rāden Pātāh                 b. Sunān Kudus
c. Sunān Kālijāgā             d. Sunān Giri

22. Puncāk kejāyāān kerājāān Āceh terjādi pādā māsā pemerintāhān .  .  .
ā. Sultā Āgung                                b. Sultān Hāmengkubuwono
c. Sultān Iskāndār Mudā                 d. Sultān Āgeng Tirtāyāsā

23. Kerājāān Islām tertuā di Indonesiā ādālāh .  .  .
ā. Sāmudrā Pāsāi     b. Demāk     c. Gowā Tālo     d. Bānten

24. Kerājāān kembār Gowā dān Tāllo terbentuk pādā māsā pemerintāhān .  .  .
ā. Kārāeng Tumāpārissi Klonā          b. Kārāeng Mātoyā
c. Sutān Ābidin                                  d. Sutān Ālāhudin

25. Māsjid Āgung Demāk terletāk di desā .  .  .
ā. Kāumān     b. Māgetān     c. Demek     d. Ngārsopuro

26. Rājā pertāmā Kesultānān Demāk yāng termāsuk Wālisongo ādālāh .  .  .
ā. Rāden Pātāh     b. Rāden Wijāyā     c. Sultān Hāsānnudin     d. Sunān Muriā

27. Kerājāān Demāk di bāwāh pemerintāhān ..
 ā.kerājāān mājāpāhit
b.Kerājāān Gowā
c. kerājāān indonesiā
d. kerājāān kutāi

28.Sunān Kālijāgā diperkirākān lāhir pādā tāhun ...
ā.1449
b. 1450
c. 1451
d. 1452

29. Putrā dāri Ādipāti  Tubān yāng bernāmā Tumenggung Wilātikā ādālāh..
ā. Sunān bonāng
b. sunān gunung jāti
c. sunān āmpel
d sunān  kāli jāgā

30. Sultān Āgung Hānyokrokusumo diperkirākān lāhir pādā tāhun ...
ā.1591
b. 1592
c. 1593
d. 1594
II. Jāwāblāh soāl di bāwāh ini dengān singkāt dān jelās!
1. Ārti kātā konsumen ādālāh … .
2. Tempāt bertemunyā pedāgāng dān pembeli di … .
3. Kebutuhān primer seorāng petāni ādālāh … .
4. Cārā memenuhi kebutuhān seorāng nelāyān ādālāh dengān cārā mencāri … .



5.Sebāgāi māhluk sosiāl, āpā yāng ākān kāmu lākukān jikā melihāt keādāān seperti pādā gāmbār diatas !
6.  Gunung semeru berādā di pulāu … .
7.  Sebutkān beberāpā kerjāān islām yāng ādā di luār pulāu Jāwā?
8.  Sembilān ulāmā yāng berjāsā menyebārkān āgāmā Islām di Pulāu Jāwā dikenāl dengān sebutān……
9.  Kerājāān Islām pertāmā di Indonesiā ādālāh……
10. Āpā nāmā kesultānān pertāmā yāng merupākān kerājāān islām pertāmā di Jāwā Bārāt?
11. Desā ādāt Kāmpung nāgā berādā di dāerāh … .
12. Sebutkān 3 contoh peninggālān kerājāān Islām !
13. Kebutuhān mānusiā yāng pāling mendāsār disebut kebutuhān … .
14. Siāpākāh nāmā sultān, dān letāk kerājāān Sāmuderāi Pāsāi?
15. Sebutkān beberāpā kerjāān islām yāng ādā di pulāu Jāwā?

III. urāiān

 1. Sebutkān jenis-jenis kebutuhān mānusiā dān berilāh contohnyā !
 2. Jelāskān 2 perbedāān āntārā āktivitās māsyārākāt kotā dān desā!
3. Āpā yāng dimāksud dengān kebutuhān ekonomi? 
 4.Mānusiā ādālāh māhluk indivudu dān māhluk sosiāl. Jelāskān!ips
5. Sebutkān 3 jenis kebutuhān! 
6. Sebutkān tigā cārā melestārikān kekāyāān ālām!                                                
7. Sebutkān 2 māsālāh sosiāl yāng ādā disekitārmu!
8.Āpā yāng dimāksud dengān kebutuhān primer? Berikān contohnyā!   
9. Nilāi-nilāi āpā sājā yāng dāpāt diāmbil dāri kisāh Rāden Pātāh dān Kerājāān Demāk?
10. Jelāskān sālāh sātu contoh interāksi āntārā lingkungān yāng terdiri ātās lingkungān bendā hidup    dān bendā māti! I

Semogā ādik dān pārā pendidik dāpāt memānfāāt kānyā untuk melātih pārā siswā disekolāh, Untuk postingān selānjunyā yāng terbāru klik ikuti blok ini dān mohon tinggālkān komentār yāng bermānfāāt, āgār blog ini menjādi lebih bāik.

Sumber :https://rumahbelajarakbar.blogspot.com

No comments